Nikó a kenguruk földjén

Friss topikok

  • Niko Dulkai: No elnevezték a kistigriseket. Hát nem én nyertem... :( A kisebb neve mostantól hivatalosan RAVI (... (2012.05.02. 23:24) Kistigriseeeeek
  • dmikee: Nagyon egyszerű. Elbénáztátok az insert-nél. Rotate 180* funkcióval helyrehozható... :-) Egyébkén... (2012.02.08. 22:20) Itt vannak a fán - de téllegnemtom miért lógnak fejjel-lefelé
  • Niko Dulkai: @dmikee: Neeeeeeem, nem is fotosop :). Én csak a házakat akartam fotózni, ők meg belerepültek. Azt... (2012.02.07. 23:52) Hó-nem-hó

Linkblog

Hó-nem-hó

2012.02.07. 08:23 - Niko Dulkai

Kaptam szép képeket az otthon leesett hóról (köszi KisVukk), nagyon szép :). Azért mégiscsak úgy tél a tél, ha lehet hóangyalkát csinálni. Bár tudom, nem fenékig tejfel a fehérség...

Cserébe gondoltam küldök néhány képet kontrasztként az itteni napsütésről. Az első képet most csináltam 5 perce :) (délután 5 óra), a másik kettő talán három nappal ezelőtti.

Mindenképp felhívnám a figyelmet a papagájokra a középső képen :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Jólvan-jólvan, tessék, itt vannak kinagyítva a kis drágák:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dmikee 2012.02.07. 22:12:01

Nem semmi a kontraszt, hihetnénk, hogy közel 50 fok különbség van közöttünk.

Egy dolgot nem értek, hogy van időtök folyamatosan papagájokat fotosoppolni index képre? :-)

Na majd legközelebb én is megmutatom, így ez nem nagy kunszt...

Niko Dulkai 2012.02.07. 23:52:10

@dmikee: Neeeeeeem, nem is fotosop :). Én csak a házakat akartam fotózni, ők meg belerepültek. Aztán meg rászálltak a mellettünk lévő pálmafára, és fejjel lefelé lógtak, nem tudom mireföl...


süti beállítások módosítása